Re: No to moze porzadki?

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Fri 27 Dec 1996 - 23:48:08 MET

s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl (Marek Oberman) wrote:

>Nareszcie dowiedzialem sie kim sa poczatkujacy uzytkownicy sieci -
>matolami, a poniewaz sam jestem poczatkujacy jest mi bardzo milo.
>Wierz mi, ze nie kazdy wie na poczatku co to jest netykieta mimo iz
>slowo kultura jest mu dobrze znane. Ty za to jak widze jestes
>wybornym znawca netykiety, ale pojecie kultury (tej nie majacej nic
>wspolnego z cieciem listow i wysylaniem choinek) jest Ci zupelnie obce.

Ja tez jestem zdecydowanie bardziej 'newbie' niz 'guru' - w sieci
od niecalego roku, czyli wlasnie zaczynam raczkowac :-)
Tyle ze zanim uruchomilem komputer i zaczalem uruchamiac programy
do ICP/IP, przeczytalem ksiazke "Internet dla opornych". Dowiedzialem
sie z niej o netykiecie, o istnieniu grup *.test i kilku innych
pozytecznych rzeczach. Polecam wszystkim. Dzieki tej ksiazce
'wszedlem' do Sieci w miare bezbolesnie - jezeli juz popelnialem
jakis blad typowy dla zoltodzioba, np. kilkakrotne wyslanie tego
samego postingu, to zawsze zdazylem za niego przeprosic, zanim
ktos na mnie nakrzyczal. Szczesliwie zlozylo sie tez, ze nie lubie
Microsoftu i nie przyszlo mi do glowy uzywanie do Internetu Exchange
ani innych niedorobionych tworow MS - wiec uniknalem wysylania na
liste smieci i listow zaczynajacych sie od malo sympatycznego 'Odp'.
A na Macka Pilichowskiego tez sie kiedys obrazilem, ale szybko mi
przeszlo :-)

Pozdrowienia,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl