Re: No to moze porzadki?

Autor: Adam E. Patkowski (sc_at_iarrisc.iar.wat.waw.pl)
Data: Thu 26 Dec 1996 - 22:04:30 MET

On 26 Dec 96 at 14:56, Maciej Pilichowski wrote:
[...]
> Dwa -- czy mozliwe byloby dolozenie do peceta obowiazku rejestracji.
> Chodzi o to, ze osoba nie zarejestrowana widzialaby grupe jako Read-Only, a
> dopiero zarejestrowana moglaby cos poslac. Uchroniloby nas to od czytania
> ogloszen firm i roznych innych dupereli. Oczywiscie osoba zarejestrowana
> musialaby przestrzegac netykiety /Sig, zero durnowatych choinek, ciecie
> listow, ISO a nie CP, etc./ Buzka mi sie usmiecha jak byloby pieknie.

     oj, pieknie... alenie da rady - caly urok peceta to pytania
      sprowokowane rzeczywistymi problemami; i odpowiedzi na proste
      pytania, bo diabel jest ukryty w szczegolach; a takich pytan
      elicie nie wypada zadawac ;-) (to tylko w czesci jest zart)

> Jesli by sie czegos takiego nie dalo zrobic, to moze choc puszczac
> automatycznie co miesiac rozszerzona wersje netykiety /wyslana przez Marcina
> Debowskiego/, tak zeby kazdy matol wiedzial, co wolno. Ale oprocz tego moze
      koniecznie!

[...]
> PS. Inne osoby, ktore walcza ze smieciami i smieciarzami na sieci, a poczuly
> sie niedocenione /wymieniam tylko Grega/ -- przepraszam. Grego jest chyba
> najbardziej jaskrawym przykladem pracy wlozonej w krzewienie kultury
> sieciowej. Zreszta to tylko przyklad ilustrujacy, a nie rozdawanie orderow
      a dac mu! wirtualny chociaz - nie masz godniejszej naden persony...

[...]
      ale co do restrykcji - to lepiej zostawic czysty zywiol - kto chce
      odsylac prywatnym mailem smiecie - prosze bardzo; w ten sposob
      reakcja bedzie proporcjonalna do stopnia wkurzenia uczestnikow,
      nieprawdaz?

                              Pozdowienia, Adam