Re: VIRGE vs. MATROX MYSTIQUE.

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 24 Dec 1996 - 16:32:39 MET

On 24 Dec 1996 13:26:01 GMT, "Michal Malanowicz" <pawel_at_waw.pdi.net>
wrote:

>Ja mam Mystique, poprzednio Virge i musze powiedziec ze rzeczywiscie jest
>on
>szybszy...O ile?? Test jest na stronach Matroxa - porownanie z Virge, Voodo
>itp.
>Od razu nadmieniam, ze Voodo deklasuje Matroxa, wiec test jest raczej
>objektywny...
>Co do cen, to Mystique nie jest wcale taki drogi, bo jesli kupowac Virge,
>to tylko
>Diamonda lub #9 a te karty kosztuja ok. 4,5mln a Mystique na gieldzie w
>Wawie
> [...]

Dlaczego tylko Diamonda lub #9? Ja mam Acer'a 2MB z mozliwoscia
rozbudowy do 4MB. Dalem za niego 310zl i nie narzekam. Poprzednio
mialem jakiegos Virge'a 2MB noname'a, ktory wieszal mi komputer bez
zadnej przyczyny w Windows95. Wymienilem go na Acer'a i nie mam teraz
zadnych problemow. Aha, te 310 to dalem w normalnym sklepie. Na
gieldzie bedzie pewnie taniej. Jeszcze raz podkreslam: Matrox jest
_dokladnie_ 2x szybszy od Virge'a. Zas Voodoo 3dfx jest od Virge'a
szybszy 10x (przy cenie ok.900-1000 zl - a cena Matroxa w sklepie to
ok.750zl).

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl
www: klio.umcs.lublin.pl/users/cecil/index.htm

*I don't suffer from insanity.I enjoy every minute of it*