Re: VIRGE vs. MATROX MYSTIQUE.

Autor: Michal Malanowicz (pawel_at_waw.pdi.net)
Data: Tue 24 Dec 1996 - 14:26:01 MET

> Ktos ma Matroxa i czy to prawda ze jest on szybszy 2 razy od Virge'a.
>
> Jak z tym dzialaja gierce???
>
> I czy warto to kupic (jest dwa razy drozszy)??

Ja mam Mystique, poprzednio Virge i musze powiedziec ze rzeczywiscie jest
on
szybszy...O ile?? Test jest na stronach Matroxa - porownanie z Virge, Voodo
itp.
Od razu nadmieniam, ze Voodo deklasuje Matroxa, wiec test jest raczej
objektywny...
Co do cen, to Mystique nie jest wcale taki drogi, bo jesli kupowac Virge,
to tylko
Diamonda lub #9 a te karty kosztuja ok. 4,5mln a Mystique na gieldzie w
Wawie
mozna dostac juz za 6,80mln...No coz, jesli spieszy ci sie z karta 3D to
moim
zdaniem smialo mozesz inwestowac w Mystique, jesli nie to poczekaj pol roku
na 3D Voodo Rush!! Podobno zdeklasuje wszystkie inne...

--
Michał Malanowicz