Re: VIRGE vs. MATROX MYSTIQUE.

Autor: Michal Malanowicz (pawel_at_waw.pdi.net)
Data: Tue 24 Dec 1996 - 23:39:40 MET

Ja mam Acer'a 2MB z mozliwoscia
> rozbudowy do 4MB. Dalem za niego 310zl i nie narzekam. Poprzednio
> mialem jakiegos Virge'a 2MB noname'a, ktory wieszal mi komputer bez
> zadnej przyczyny w Windows95. Wymienilem go na Acer'a i nie mam teraz
> zadnych problemow.

No to gratulacje...Ja mialem Virge 2Mb ExpertColor (DataExpert) i kilku
gierek za Chiny nie udalo mi sie odpalic...Nawet z driverami z www.s3.com
czy Diamonda...Drivery z DataExpert tez niewiele pomogly...No i koniec!!
Mam Mystique i czekam na 3D Voodo Rush...Na razie problemow nie mam...

--
Michal Malanowicz