Polskie litery na stronie WWW - pomocy !!!

Autor: K. J. (krzysio_at_wwdg.com)
Data: Mon 23 Dec 1996 - 16:56:16 MET

Cześć

Było tak:

Zachciało mi się strony w internecie; kumpel mi napisał, powiedział,
że jest w ISO-8859-2 i wyjechał.

Umieściłem stronę na serwerze i się ucieszyłem, że jest.

Problem zaczął się gdy chciałem ją zmodyfikować.
Zaopatrzyłem się w następujące narzędzia:

1.MS Front Page 97 beta 3
2.Netscape Communicator 4.0 beta1
3.Netscape Navigator Gold 3.01

Ad 1 Front page w momencie gdy we właściwościach strony ustawiam
ISO-8859-2 zachowuje taki dokument w pliku zerowej długości i od czasu
do czasu wypisuje, że mój system nie obsługuje "code page 288592" ????

Ad 2 .Netscape Communicator 4.0 beta1 gdy ustawiam ISO-8859-2 i
zachowuje taką stronę zamienia niektóre polskie znaki na jakieś
dziwolągi.

Ad Netscape Navigator Gold 3.01 nie posiada w edytorze ISO-8859-2

Co jest nie tak z moim systemem (win'95 PL) i jak to poprawić ???

K. Jach

P.S. Przy twórczości w CP 1250 nie ma żadnych problemów