Re: Polskie litery na stronie WWW - pomocy !!!

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Tue 24 Dec 1996 - 00:44:17 MET

Dzięki

>Co oznacza, że strona przerabia w momencie wysłania ?

  Porzadny edytor HTML ma funkcje wysylania na serwer.
  W momencie wysylania (export) na serwer powinno nastapic
  przekodowanie. Niestety nie wiem czy twoj edytor czyta z naglowka
  pliku html informacje <meta ..> i na tej podstawie przekodowuje
  ale powinien taka rzecz robic. Jesli nie to musisz sobie napisac
  odpowiedni konwerterek (albo pobrac go z Polskiej Strony Ogonkowej)

  A propos, istnieje dosc aktywna grupa Newsowa na temat HTML
  Zagladaj do tej grupy.

>Czy to oznacza, że mogę spokojnie ją napisać w CP 1250, dodać znacznik
>oglądać jako iso-8859-2 ?

Wedlug mnie tak - bo sobie nie wyobrazam, ze moze byc inaczej :-)

>K. Jach
>
>http://www.geocities.com/MotorCity/5358
>
>P.S.
>Na innym komputerze też Win'95 PL FP 97 beta 3 zapisywał pliki w
>iso-8859-2 bez problemu.

Ale jaki byl skutek. Sam zapis to nie wszystko.

R.