Re: Karta muzyczna + tuner radiowy

Autor: Adam Tla/lka (atlka_at_cent01.oi.pg.gda.pl)
Data: Mon 23 Dec 1996 - 16:09:11 MET

>Dziala niezle, mam 4 stacje ustawione na bdb (szumy naprawde minimalne)
>i 3 na tak sobie (wina anteny - w postaci kabelka) - karta ma tylko
>gorny UKF. Aplikcja RadioAktiv, dolaczana do zestawu, czasem powoduje
>bledy, np. jesli wrzuci sie ja do Autostartu niekiedy niepoprawnie sie
>wyswietla. Programow do obslugi radia pod DOS nie ma, tylko Winda. Aha,
>gdybys chcial kupowac Vibre bez radia to informacja dla Ciebie, ze
>dodatkowa karta radiowa kosztuje ok. 100 zl.

 Działa całkiem nieźle - mam taką i używam pod Linux'em.
 Jest program radio działający z poziomu konsoli oraz xradio pod X11,
co prawda dla trochę innych kart, ale jak się przekonałem ustawianie kanału
działa tak samo, a to już mi wystarcza. Co prawda automatyczne ustawianie
szukanie kanału i regulacja poziomu głośności nie chodzą z tego programu,
ale mixer od SB16 i tak wystarcza, a częstotliwości wystarczy wziąć z gazety
i wpisać do pliku konfiguracyjnego. Zatem Vibra16FM pod Linuxem też jest OK.
Pozdrawiam

--
 . .  Adam Tla/lka      mailto:atlka_at_pg.gda.pl    ^v^ ^v^ ^v^
  )   System  & Network Administration Group           ~~~~~~