Re: jak ja nie cierpie tych cholernych windziarzy

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 21 Dec 1996 - 10:28:36 MET

On 20 Dec 1996 19:33:37 +0100, Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

>postman mailinglisty info-pascal_at_arl.mil
>wlasnie oglosil dla niej RIP (riposa in pace, po wlosku,
>jak to jest po lacinie juz nie pamietam)
>
>a wszystko z winy cholernych windziarzy
>ktorzy najpierw zapisywali ustawicznie mailingliste
>pascal na mailingliste WINNEWS, az w koncu wpuscili
>na nia (na ta pierwsza) internet explodera (ponad 200 maili
>po 72kB - pomnozyc przez kilkatysiecy chyba abonentow ...
>domyslacie sie co sie stalo)
>
>i niech mi ktos powie dlaczego takich rzeczy nie robia
>uzytkownicy unixow, OSa, mac'ow itd
>
>i jeszcze niech mi ktos powie ze netykieta to bzdury
> [...]

Sprawa jest prosta: Windows uzywa 100 razy wiecej ludzi niz OS/2
dlatego tez istnieje 100 razy wieksze prawdopodobienstwo, ze wsrod
Windziarzy znajdzie sie jakis dupek bez pojecia i kultury, ktory
bedzie zdolny do zrobienia rzeczy opisanej przez Ciebie. Gdyby
proporcje byly odwrotne mielibysmy zapewne przypadki wysylania na
liste najnowszej wersji Quake'a pod OS/2, itd.

P.S Wesołych Œwišt !!!

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl
www: klio.umcs.lublin.pl/users/cecil/index.htm

*I don't suffer from insanity.I enjoy every minute of it*