jak ja nie cierpie tych cholernych windziarzy

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Fri 20 Dec 1996 - 19:20:10 MET

postman mailinglisty info-pascal_at_arl.mil
wlasnie oglosil dla niej RIP (riposa in pace, po wlosku,
jak to jest po lacinie juz nie pamietam)

a wszystko z winy cholernych windziarzy
ktorzy najpierw zapisywali ustawicznie mailingliste
pascal na mailingliste WINNEWS, az w koncu wpuscili
na nia (na ta pierwsza) internet explodera (ponad 200 maili
po 72kB - pomnozyc przez kilkatysiecy chyba abonentow ...
domyslacie sie co sie stalo)

i niech mi ktos powie dlaczego takich rzeczy nie robia
uzytkownicy unixow, OSa, mac'ow itd

i jeszcze niech mi ktos powie ze netykieta to bzdury
wymyslone przez starych zgredow

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi