Re: ocipus

Autor: Jan Szypowski (janszypo_at_waw.pdi.net)
Data: Sat 21 Dec 1996 - 09:39:32 MET

> wlos mi sie zjezyl na glowie. tyle moge powiedziec............
> dodam tylko, ze to co zaprezentowal optimus to jest zwykle hamstwo.
>
> kiedys ocipus oferowal kwiatki w stylu EDO ale juz bez cache. grrr....
> --

Ja tez moge dorzucic cos fajnego:

"Enter" nr 11/96, str 32, Wywiad z p. Romanem Kluska, Prezesem "O.....sa"

"...Uwazam, ze nasze komputery nie tylko dorownuja sprzetowi np. Compaqa,
ale jakosciowo go przewyzszaja. Z prostego powodu - poniewaz Optimusa nie
stac na samodzielne badania nad np. projektowaniem plyt glownych i
wlasnych rozwiazan technologicznych, to oparlismy sie w calosci na
najlepszym - Intelu. Stosujemy plyty glowne i podzespoly Intela, ktory
- bedac producentem jednych i drugich - ma mozliwosc dopasowywania
obydwu tych elementow jednoczesnie, ich wzajemnej optymalizacji.
Natomiast jedyne co moze zrobic Compaq, to dopasowac swoja plyte
glowna do procesora, na sam procesor nie majac juz wplywu. Sila rzeczy
optymalizacja jest wtedy gorsza. Poza tym, siedmiodniowy zapas
w magazynach pozwala nam na szybkie wprowadzanie produktow
najnowszych, technologiczne wyprzedzanie innych. Compaq
w porownaniu z Optimusem ma mniej wiecej polroczne opoznienie
technologiczne"

itd., itd....

ROTFL! ROTFL! ROTFL!

Jan Szypowski