Re: Problem: Czestotliwosc odswiezania

Autor: Robert Maron (robmar_at_mimuw.edu.pl)
Data: Wed 18 Dec 1996 - 19:33:46 MET

Marx <mna_at_csbi.katowice.pl> wrote:
: Ostatnio sporo bawiłem się ustawianiem odświeżania i odkryłem co
: nastepuje:
: 1. Monitory często potrafią więcej niż mają w instrukcji (wyższe
: rozdzielczości , czasem wyższe częstotliwości odświeżania)

ale czesto im to szkodzi (np. przegrzewa sie cos)

: 3. Można: wybrać monitor o którym wiadomo że potrafi dużo więcej lub

dawno nie spaliles monitora ?
to sie czasame udaje bezkarnie, nawet bardzo czesto, ale warto
wiedziec, ze nie musi sie udac;

robert

--
robmar_at_cs.kun.nl                      finger robmar_at_hera.cs.kun.nl
(robmar_at_mimuw.edu.pl              http://zls.mimuw.edu.pl/~robmar)