Re: Problem: Czestotliwosc odswiezania

Autor: Marx (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Thu 19 Dec 1996 - 08:07:50 MET

Robert Maron wrote:

> Marx <mna_at_csbi.katowice.pl> wrote:
> : Ostatnio sporo bawiłem się ustawianiem odświeżania i odkryłem co
> : nastepuje:
> : 1. Monitory często potrafią więcej niż mają w instrukcji (wyższe
> : rozdzielczości , czasem wyższe częstotliwości odświeżania)
> ale czesto im to szkodzi (np. przegrzewa sie cos)
a co jeszcze? bo monitor sam z siebie sie cholernie grzeje i nie
zauwazylem wzrostu temperatury przy wyzszym odswiezaniu :)

> : 3. Można: wybrać monitor o którym wiadomo że potrafi dużo więcej lub
> dawno nie spaliles monitora ?
Czy ktos spalil w ten sposob monitor?
Pytam, bo czesto chodza takie plotki (nawet w powaznych czasopismach) a
wedlug mojego znajomego serwisowca jest to bzdura.

Racja za to jest to, ze w instrukcji moga zanizac pewne parametry, gdyz
monitor nie wydala np z geometria czy ostroscia. Tak jest np z moim
NEC-iem ktory wydala 1600x1200 ale ostrosci brak w tej rozdzielczosci i
pewnie dlatego w instrukcji nie podaja tej rozdzielczosci.

--
 Marek Nazarko
 mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)