Re: Problem: Czestotliwosc odswiezania

Autor: Marx (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Wed 18 Dec 1996 - 15:29:12 MET

Wojciech Milc wrote:

> [ciach]
> [ciach]

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^

> ^^^^^^^^^^^^^^
>
> Wielokrotnie widzialem twoje postingi na liscie, ale nie myslalem
> ze potrafisz sie tak inteligentnie wypowiedziec. Co za burza
> argumentow! Jakie szczegolowe wyjasnienie!
>
> Zastanow sie, ja przeciez prosilem o pomoc, a ty wyslales posting,
> (2 slowa) na zasadzie gadania mojego starego o polityce -
> Ja mu mowie: XXX jest zly, bo ... ... ...
> On odpowiada: Nieprawda - dobry. (kropka)
Sorry :) masz rację, ale nie miałem czasu
Ostatnio sporo bawiłem się ustawianiem odświeżania i odkryłem co
nastepuje:
1. Monitory często potrafią więcej niż mają w instrukcji (wyższe
rozdzielczości , czasem wyższe częstotliwości odświeżania)
2. Nie ma więc sensu wybierania monitora takiego jak się ma (nawet jak
jest w spisie)
3. Można: wybrać monitor o którym wiadomo że potrafi dużo więcej lub
wyedytować plik .inf który zawiera monitory (w Windows są takie zbiorcze
pliki). Ja np dla mojego NEC 5FG dopisałem 1600x1200 i mam taką
rozdzielczość (instrukcja nie przewiduje)
Ale pewnego dnia straciłem ten plik. Ustawiłem więc standardowy
1600x1200 i też ładnie chodzi.
Ustawienie monitora jest ważne, gdyż, jeżeli sterowanie czestotliwością
jest z poziomu WIN, WIN nie dopuscza do przekroczenia dancyh zawartych w
pliku .inf
Sorry naprawdę się śpieszę, ale chyba wiesz o co chodzi.