Re: Przerwany transfer !

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Wed 18 Dec 1996 - 19:13:00 MET

Raku wrote:

> Mirek Nowakowski wrote:

[CIACH-czy mozna w Internecie wznowic przerwany transfer ftp]

> Brawo ....... <---- to miejsce na brawa.
> Jednak mogila gora, no bo skad wykombinowac takie oprogramowanie.
> Za duzo waruknow do spelnienia jednoczesnie.

Rece i nogi sie uginaja... Przeciez pisalem, ze ncftp jest free. Program
napisano pod Unixa, ja uzywam portingu do OS/2, jak znam zycie, to sa
wersje do innych systemow. Chyba Grzechu Bodaszewski podawal namiary na
dwa programy do Windy jak ktos koniecznie lubi okienka. Od strony
serwera uzytkownik nic nie zrobi (moze najwyzej napisac do admina list z
zapytaniem lub sugestia wprowadzenia mozliwosci wznawiania). W praktyce
trzeba po prostu sprawdzic, ktory serwer akceptuje wznawianie, a ktory
nie.

Na kursach ktore prowadze obsluga przerwanego transferu jest zelaznym
punktem przy omawianiu uslugi ftp. Przez zwykly szacunek do przyszlych
uzytkownikow Internetu.

OSciski!
Mirek Nowakowski