Re: Poczatki zmierzchu Windows NT

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Sun 15 Dec 1996 - 15:12:50 MET

Tomasz Kłoczko <kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

>Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote:
>: Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:
>: : Jak juz ci tak zalezy na komercyjnen basie, mozesz kupic Oracle for SCO
>: : i postawic na Linux :)))
>
>: Co bedzie czesciej padalo? wersja na SCO, czy na emulatorze pod Linux'em?

>Może nie wiesz ale iBCS to nie jest emulator. Z powyższego wnoszę, że
>prawdopodobnie nie uruchamiałeś binarów z SCO pod Linux-em. Jeżeli
>rzeczywiście nie wiesz o czym mówisz to po co się odzywasz?

To hunwejbinizm.

>Binaria z SCO
>uruchamiane pod Linux-em chodzą wg testów o prawie 20% szybciej niż na SCO.
>Do tego dochodzą jeszcze większe korzyści wynikające z tego, że obsługa fs
>pod Linux-em jest też szybsza, co ma szczególne znaczenie przy bazach
>danych. W przedostatnim numerze Linux Journal jes min. artykuł, w którym
>użytkownik Oracla pod SCO przenosi swoją pracę na Linux-a. Do powyższych
>korzyści autor tego artykułu dodaje jeszcze stabilniejszą pracę.

A to poważna i rzeczowa odpowiedź.

Tomku, mam czasami wrażenie, że najgorszą antyreklamą Linuxa są
jego zagorzali zwolennicy - agresywni i starający się obrazić
resztę świata. W kazdym razie mnie pierwsze trzy zdania
Twojego tekstu kojarzą się z rewolucją kulturalną w Chinach. :)
I to mimo faktu, że ani ci w Chinach, ani nasi rodzimi 'przyszczaci'
rozbijający kulturę w latach 50-tych nie mieli do zaoferowania
żadnych prawdziwych wartości - w odróżnieniu od was.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl