Re: pytanie do fachowcow

Autor: Alek Rachwald (merlin_at_las.ibl.bialowieza.pl)
Data: Wed 18 Dec 1996 - 12:45:50 MET

On Wed, 18 Dec 1996, Raku wrote:

> Jesli bedziesz pracowal tydziez bawil sie pod W95 lub podobne
> zdecydowanie polecam 32 MB (minimalne konieczne do pracy to 24 a nie 16
> jak podaje microsoft)
> Raku

Tak tylko pro forma: W95 chodzilo mi bez problemow na 4Mb (!!), chociaz b.
wolno. Na 8 chodzi po prostu wolno, na 16 juz niezle, a na 32 wyraznie
lepiej (obecnie w domu mam 16, a w pracy 32, stad porownanie). Polecalem
32, bo roznica m.in. w komforcie pracy (niemal natychmiastowa reakcja
aplikacji, nie ma wkurzajacego memlania), a poza tym jest to
przyszlosciowe. Natomiast nie powiedzialbym, ze do pracy trzeba minimum
24.

pozdr.

merle