Re: Na ile bps sie polaczylem?

Autor: Grzegorz Redlarski (gred_at_amg.gda.pl)
Data: Wed 18 Dec 1996 - 12:35:02 MET

On Thu, 12 Dec 1996 19:43:21 +0100, Jarek Drewnik
<jdrewnik_at_sylaba.poznan.pl> wrote:

>dowiedziec, jaka jest wlasciwie moja aktualna szybkosc polaczenia? Pod
>WIN 95 jest taki maly modemik w prawym dolnym rogu ekranu. Jak go
>klikne, to wyswietla sie co trzeba.

Wczoraj zamienilem miejscami zoltrixa 14.4 i requesta 28.8, dajac
zoltrixa na duzo gorsza linie (okazuje sie, ze na kiepskiej linii
zoltrix chodzi lepiej - jak na razie). Ale chodzi mi o cos innego:

Dlaczego z zoltrixem wspomniany wyzej programik pokazuje predkosc
zewnetrzna, natomiast z requestem wewnetrzna? Czy to da sie jakos
przestawic? Na obydwu komputerach wskazania byly takie same, tj.
zoltrix - predkosc zewnetrzna, request - wewnetrzna (COM - modem).

gr