Re: pytanie do fachowcow

Autor: Raku (mraczkow_at_altkom.krakow.pl)
Data: Wed 18 Dec 1996 - 13:39:45 MET

----->ciach
> Natomiast nie powiedzialbym, ze do pracy trzeba minimum
> 24.
>
> pozdr.
>
> merle

Przez prace na komputerze rozumie:
otwarcie kilku aplikacji: Word, Excel to podstawa, poza tym program do
obslugi sprzedazy i wystawiania faktur (oczywiscie pod W).
W tle czasami snuje mi sie Netscape lub dwa (optymalnie cztery aby sie
nie pogubic) i MIRC. Czasami tez musze wyslac faksa. No i na koniec mam
pzylaczana drukarke ktora oczywiscie udostepniam innym uzytkownikom.
Przy okazji pracuje w sieci Microsoft, mam dolaczone protokoly obslugi
Novella, i TPC/IP. Internet hula na sztywnym laczu :).
Czasami kozystam takze z RASa (dla niewtajemniczonych logowanie sie do
innej sieci np w Warszawie po przeez telefon, a dokladniej modem).
Tak wyglada moja praca.
Wybacz ale przy 16 MB strasznie szarpie mi dysk.

--
Raku