Re: Przesiadac sie?

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Wed 18 Dec 1996 - 06:43:24 MET

Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT> wrote in article
<199612171910.UAA17501_at_malcolm.rmnet.it>...
> On Tue, 17 Dec 1996 08:54:31 +0100, Jacek Osiecki wrote:
> P.S.2. Ja moge nawet pokochac M$, wystarczy ze spelni 2 warunki:
> 1. zacznie produkowac dobre oprogramowanie
> 2. bedzie mial 49% rynku, a jesli w jakims sektorze przekroczy
> ta granice, to wylacznie pod warunkiem wyzszosci
> technologicznej a nie skutecznosci reklamy, kolorowych
> jarmarkow i disco-polo.

Ja nie jestem fachowcem. Nie bede dyskutowal nad kwestiami technicznymi bo
sie na tym nei znam ale - ale, nie rozumiem co ma te 49% rynku do tego czy
dla Gergo MS jest OK czy nie (czy jest firma ktora ogranicza celowo swoja
market share bez ingerencji tzw. regulacji?)?
Co to ma do stosunku do firmy i jej produktow?
Grego ma jakies trockistowsko-lewacko-anarchistyczne odchylki w swoim
podejsciu do MS .....
A moze by chcial regulowac prawnie rynek?

A co do wyzszosci produktow MS, coz nie tylko technologia decyduje, albo
raczej nie czysta tehcnologiczna sprawnosc systemu. Decyduje tez koszt
przyuczenia pracownika ktory dla produktiw ms jest najmniejszy bo oni w MS
wiedza DLA KOGO I PO CO pisza ten swoj software!!!
A cale reszta (poza MAC) zachowuje sie jakby pisala dla profesjonalistow
komputerowych i sie dziwi ze rynehc nie chlonie.....
Wake up! Swiat nie jest zamieszkaly profesjonalistami komputerowymi i nei
kazdy kto ma TV chce wiedziec jak to dziala i dlaczego tak a nie inaczej.
Te kolorowe jarmaki win95 oznaczaj tez latwosc obslugi (koszt przyuczenia)
i friendliness systmu.
Dzieki temu ludzi kupuja komputery, software, hardware dziki MS rozwija sie
rynek home PC ktory nie dawno nie mial jescze zadnego znaczenia, rozwija
sie dzieki MS Internet bo tysiace laikow komputerowych (ktorzy moga byc
przy tym profesorami medycyny z Columbia U.) moze wlezc na ten www czy
wyslac e-mail.

Grego to wszystko wie.
Ale on poczeka az MS ograniczy podaz swoich produktow i odmowi odrzuci
zamowienia tak aby market share spadl poznizej 50% co musialo by oznaczac
wielkie problemy dla firmy.
Jakby to mialo kiedys nastapic!