Re: Przesiadac sie?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 17 Dec 1996 - 19:35:05 MET

On Tue, 17 Dec 1996 08:54:31 +0100, Jacek Osiecki wrote:

>Aha, juz wiem: pewnie pracujesz dla Netscape'a, i chcialbys, zeby pozostal
>monopolista... no tak, gdy nie wiadomo, o co chodzi... ;)))

gdy niewiadomo o co chodzi - wystarczy spytac,
zamiast insynuowac materialne zainteresowanie

>Jesli bede mogl wybrac kata, to niekoniecznie musialbs nim byc :)

juz go wybrales: M$

Grego

P.S. Nie pracuje ani dla netszkapy ani dla wielkiego-niebieskiego
  ani wogole ze zwalczania M$ nie przewiduje korzysci materialnych.
  A nawet wprost przeciwnie - gdybym pracowal wylacznie dla
  pieniedzy olalbym grubym siurem to co robie i zajal sie
  gownianymi programikami ksiegowymi itp. (najlepiej w VisualBasicu.)

P.S.2. Ja moge nawet pokochac M$, wystarczy ze spelni 2 warunki:
  1. zacznie produkowac dobre oprogramowanie
  2. bedzie mial 49% rynku, a jesli w jakims sektorze przekroczy
     ta granice, to wylacznie pod warunkiem wyzszosci
     technologicznej a nie skutecznosci reklamy, kolorowych
     jarmarkow i disco-polo.

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi