Re: Przesiadac sie?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 17 Dec 1996 - 22:54:53 MET

On Tue, 17 Dec 1996 22:25:25 +0100, Tommy Lite wrote:

>Jako programista, zawsze uwazalem, ze Windows to syf itd. Bo tak
>wtedy bylo !!!
>
>Z instalacja WIN'95 wstrzymalem sie prawie rok... Ale po
>zainstalowaniu zmienilem zdanie ! To naprawde jest bardzo dobry system
>operacyjny !!! Przede wszystkim jest w pelni 32-bitowy, a poza tym
>jest dosc rozsadnie napisany !

i Ty sie uwazasz za programiste ????
STARY !!!
Programista to jak lekarz - albo stale sie uczy
albo juz w 3 lata po studiach jest dupkiem a nie specjalista
gdybys czytal COKOLWIEK
wiedzialbys (bo to wie nawet Slawek Duchnowski)
ze g95 wcale nie jest systemem 32bitowym

>Nie wyobrazam sobie zabawy z Internet'em bez Win'95.

bo nie znasz nic innego

>Poza tym nie ma o czym dyskutowac, bo na zachodzie DOS'u juz prawie
>nie ma... Nie ma co upierac sie przy starym, 16-bitowym systemie,
>dzialajacym w trybie tekstowym. Przeciez Windowsy sa ladniejsze...

po pierwsze na Zachodzie DOSa jest wiecej niz w Polsce
(po prostu Zachod sie wczesniej skomputeryzowal, a jak ktos
postawil sobie 10 lat temu AT z systemem do obslugi magazynu
i dziala mu do dzisiaj to po jaka cholere bedzie zmienial?
A jak jeszcze sobie przypomni ile trudu kosztowalo nauczenie
poslugiwania sie prosciutkim programikiem panienke ktora go
obsluguje - to na sama mysl o powtorzeniu tej drogi przez meke
prz przejsciu na inny program czy nie daj Boze system robi mu
sie slabo)

to wylacznie w Twojej niedouczonej glowce nie moze sie
pomiescic ze dla windy sa inne alternatywy niz DOS.

>A do tego takie zabawki jak Direct-X ! Przeciez bez Win'95 moglibyscie
>zapomniec o wykozystaniu Swoich kart 3D, tak jak zapomnieliscie o
>koprocesorach graficznych...

i znow gdybys wiedzial cokolwiek o architekturze systemow
to mogloby Ci przyjsc do glowy, ze DirectX to jest ZAPRZECZENIIE
idei windows (oddzielenie sprzetu od aplikacji) a nie jego
rozwiniecie. To co masz w DirectX masz w DOSie - tyle ze w DOSie
jest to szybsze bo bardziej bezposrednie. To kompletne postawienie
spraw na glowie - zblizenie sprzetu do aplikacji, wprowadzone
wylacznie ze wzgledu na tych dla ktorych najwazniejsze sa gry.
Dla nich zas - najlepszym systemem jest po prostu DOS, bo tam
do sprzetu sie mozna dostac z cala szybkoscia. Wiec pocosmy ta
zabe jedli???

>Moglbym jeszcze b.dlugo wymieniac zalety Windowsow, ale nie ma sensu.
>I tak za rok kazdy bedzie je mial i uzywal.

jak masz wymieniac takie zalety to daj sobie lepiej spokoj
bo to czysta antyreklama pelna naiwnego zachwytu wyniklego
wylacznie z ignorancji.
To juz ja (zaciety wrog windows) potrafilbym wymienic wiecej
(prawdziwych) zalet windy.

>ToMMY LiTE /ExTRAVAGANZA /Metropolis SH
       ^^^^

tak to juz jest z wersjami Lite:
tanie, ale o niewielkich mozliwosciach

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi