Re: paker...

Autor: Lukasz Grochal (cypis_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 16 Dec 1996 - 16:46:02 MET

Zbigniew Zieliński <zbylu_at_complex.com.pl> pisze:
> Czy nie zna ktos z Was jakiegos pakera pod DOS'a
> ktory poradzilby sobie z dlugimi nazwami spod Win95?
> Chodzi mi o spakowanie np. pod Win95 jakiegos programu
> i rozpakowanie go na innym komputrze (bez Win95) na
> drugim. Czy jest to aby mozliwe do przeprowadzenia ?
> Pozdrowienia !

  Hmm, sadze, ze to nie bedzie takie proste, nawet jesli go rozpakujesz, to
sciezki (w plikach konfiguracyjnych?) pozostana ustawione na stare katalogi
- z dlugimi nazwami. Proponowalbym ci raczej pozmieniac wszystko tak, zeby
pod win95 mialo krotkie nazwy i chodzilo, a dopiero pozniej spakowac. Ale
jesli juz musisz, absolutnie i nieodwracalnie, to przychodza mi do glowy 2
wyjscia: tar, albo unzip386. Jesli uzyjesz winzipa pod 95 to UNZIP386
powinien sobie poradzic z dlugimi nazwami - po prostu je utnie. A
przynajmniej - tak robi z nazwami spod UNIXa. Co do tar'a - nie mam pojecia.

Mozesz tez uzyc win-zipa tu i tu, moze bedzie dzialac :)

--
					      Lukasz Grochal (.)
~ if(userid!="cypis") visit("http://ibm.uci.agh.edu.pl/~cypis");