Re: Gwarancja producenta HDD

Autor: Rua (mmaruta_at_ispid.com.pl)
Data: Mon 16 Dec 1996 - 15:52:36 MET

Piotr Paczkowski <paka_at_cksr.ac.bialystok.pl> napisał(a) w artykule
<Pine.SV4.3.91.961216114058.7815A-100000_at_cksr>...

> Witam !
> Kumplowi padl twardziel Seagate Medalist 1GB (ST51080 czy jakos tak). Byl
> kupiony na gieldzie, a ofiara zgubila gwarancje. Podobno na twardziele
> jest gwarancja producenta wiec mam pytanie : czy mozna z takim czyms
> zglosic sie do dystrybutora Seagate w Polsce i liczyc na pozytywne
> zalatwienie reklamacji ? Czy ktos ma jakies doswiadczenia w podobnej
sprawie?
> Z gory dzieki .

No wiec moze byc trudno. Z zasady gwarancje daje sprzedawca - jesli nie ma
na to "papieru", moze on w praktyce uchylic sie od naprawy/wymiany.
Producent nijak nie jest zobowiazany wobec endusera do naprawy, chyba ze
chce - wolna wola ...:) Pozostaje jeszcze rekojmia za wady fizyczne, ale
trzeba szybko dzialac ...