Re: HP 870 C

Autor: Pawel Paroń (pawelp_at_rodan.pl)
Data: Mon 16 Dec 1996 - 15:53:04 MET

Piotr Dziedzic wrote:

> Mam możliwość wymiany swojej HP 850 z której jestem zadowolony na nowa HP 870 C.
> Czy ktoś wie jak to się zachowuje, szczególnie w porównaniu do starej 850 ?
> Jak z jakością, mechaniką (wciąganie papieru) i czy dużo pije atramentu ?

Mam takowa wlasnie, papieru nie wciaga, jakosc dobra, atramentu pije w
sam raz nie za wiele, nie za malo, w sam raz tyle, zeby obrazek kolorowy
wydrukowac :)
Wady: nie ma wejscia sieciowego, nie ma driverow do NT (a przynajmniej
nie bylo, jak instalowalem, uzylem tych do 850, moze teraz juz sa).
Jesli mozesz wymienic za darmo (lub prawie), to czemu nie.
Pawel