RE: Nowe Drivery do DXY 1150

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Sun 15 Dec 1996 - 19:49:37 MET

>Male pytanko
>Czy ktos wie jak ustawic Plotter Roland DXY-1150 aby dzialal pod NT40.

  Ja sie wprawdzie z tym ploterem nie spotkalem i na NT40 nieznam ale ...

>Ze standardowym driverem do HP GL/2 to mi wariuje, tzn kresli do gory nogami
>a w polowie rysunku sie zawiesza. Ewenualnie gdzie zdobyc odpowiednie

 Zwykle jest na ploterze guzik do ustawiania formatu drukowania.
 Cos tak jakby przelacznik A3/A4 (albo portrait/landscape)
 Wlaczenie tego przestawi ci orientacje i pozwoli na zmieszczenie
 brakujacego fragmentu.
 Byc moze jakims dip Switchem trzeba ustawic Default ... RTFM :-)

>oprogramowanie. Szukalem na www.rolanddga.com oraz pisalem listy z prosba o te
>drivery ale goscie milcza. Czy moze ktos z czytelnikow tut. listy umial by mi
>napisac taki driver oczywiscie odplatnie. Propozycje ==>

  Moze nie trzeba pisac
  ale odplatnosc moge przyjac jesli rada jest skuteczna
:-)
>Marcin Kowalik
>mkowalik_at_usk.pk.edu.pl

Romek