RE: Kłopot z Konfigóracją E-mail

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Sun 15 Dec 1996 - 19:56:23 MET

>Mam problem z konfigóracją Newsów i E-maila.
>gdy chcę zkorzystać z linku do poczty elektronicznej
>w programie Internet News.Gdy naciskam na link
>pojawia się komunikat że niema skonfiórowwanego
>programu do opsługi linków .

Moze to jest nieeleganckie z punktu widzenia netykiety ale
zadbaj najpierw o slownik ortograficzny. Przez takie osoby
jak ty czepia sie tej listy Pawel Wimmer w czasopismach.

Komunikat jest tak jasny, ze nic wiecej nie trzeba mowic.
Obejrzyj puste rubryki w konfiguracji i wpisz cos sensownego.
Obejrzyj te wpisy u kogos kto korzysta z tego samego providera
i z tego samego "systemu".

 ten adres ^^^^^^ jest z pewnoscia zly

Romek