Psuje mi sie Seagate Medalist

Autor: Adam E. Patkowski (sc_at_iarrisc.iar.wat.waw.pl)
Data: Sun 15 Dec 1996 - 14:43:46 MET

Hi,
z moim Medalistem (ST32140A) zaczynaja sie problemy: czyta
ok, ale zeby cos zapisac na niektorych sektorach to musi
powtarzac kilkarotnie zapis. Jest to dosc klopotliwe (retry,
retry...) ale jak juz zapisze, to jest ok. W zasadzie uzywam
tego dysku jako intalacyjnego (dlatego kupowalem duzy i tani)
i rzadko cos zapisuje na nim, ale boje sie, ze mi sie te objawy
przeniosa na czytanie. Czy ktos mial juz cos takiego? Da sie
to porawic? Na razie nie mam gdzie przeniesc z niego informacji
ale czy sa w przyszlosci szanse po jakims zabiegu jak LLformat?
   Nie bardzo w to wierze, ale takie objawy widze pierwszy raz
(choc sporo juz uszkodzonych mialem w reku) a co szkodzi zapytac...

                  Pozdrowienia, Adam