Re: Przesiadac sie?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sun 15 Dec 1996 - 05:31:30 MET

On Fri, 13 Dec 1996 00:47:58 +0100, Adam Jarecki wrote:

>mam krotkie pytanie. Tyle, ze strachem czekam na odpowiedzi, bo wiem, ze
>tego typu nitki maja zdolnosc istnienia w nieskonczonosc:
>
>Czy warto przesiadac sie z Netscape Navigator 3.01 na polska wersje MS
>Internet Explorer?

nigdy i pod zadnym pozorem
nie nalezy sie przesiadac na oprogramowanie M$
jesli dysponuje sie oprogramowaniem jakiejkolwiek innej firmy
sprawujacym sie nie gorzej (lub tylko - niewiele gorzej)

wynika to z prostego rozumowania, ktore juz kilkakrotnie
przedstawilem na tej liscie, wiec nie chce zanudzac
czytelnikow ponownym przytaczaniem

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi