Re: szlifowanie 8-)

Autor: Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 14 Dec 1996 - 18:48:20 MET

merlin_at_las.ibl.bialowieza.pl (Alek Rachwald) wrote:

> Oni sa raczej mlodzi i wlochaci, ci faceci. Bywa ze nawet kobiety.
> Pytanie za to do Karpia: ok, wiatraczki i silikon. Ale ja wiatraczkow nie
> lubie (halas), natomiast silikon mi nie przeszkadza. Czy istnieje
> rownowaznik (np. pol kilo silikonu za jeden wiatraczek)?

Silikon sluzy jedynie do zmniejszenia rezystancji cieplnej obudowa-
radiator. Jezli juz chcesz rownowaznikow, to moznaby sie pokusic o
wspolczynnik powierzchnia radiatora (cm kw) zamiast k wiatraczkow.

> Chetnie
> wyrzucilbym wszystkie wiatraczki i poprzestal na samym silikonie. Co ty na
> to?

Jezeli jestes w stanie zalozyc np na procesor jakies 10cm powaznego
radiatora - go for it!!! Tylko pamietaj, ze 'zawsze mg' i Ci ten
radiator moze tego procka wyjac z podstawki ;-)))

> Tym bardziej ze silikon jest szalenie sexy (p. Pamela Anderson).

IMHO Pamela byla sexy _przed_ silikonem. No, ale o gustach sie nie
dyskutuje ;-)))

> Pozdrawiam

wzajemnie

--