Re: szlifowanie 8-)

Autor: Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 14 Dec 1996 - 18:48:16 MET

radekp_at_geocities.com (Radoslaw Poplawski) wrote:

> 12 Dec 1996 22:32:15 +0100, KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej

> Ucialem wiaraki, bo chodzilo mi o ZIMNY. Bo czy w komputerze cos sie
> grzeje oprocz HDD, CD i procesora? A pytalem sie o procesor, bo chyba

Jasne! Jezeli masz zasilacz +5V, a procka 3.costam, to pewnie obnizacz
napiecia bedzie sie grzal tez niemalo. Poza tym sprobuj przy
intensywnym korzystaniu z komputera dotknac kostek Tritona. Nie parza,
ale sa cieple. A piszac CD miales na mysli czytnik czy CDR? Bo ja nie
zauwazylem, aby czytniki sie grzaly (ale co prawda nie macalem nic
powyzej 6x).

pozdrowienia,

--
Michal Tyrala