Re: szlifowanie 8-)

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Fri 13 Dec 1996 - 13:12:38 MET

12 Dec 1996 22:32:15 +0100, KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej
Karpinski) napisał(a):

>znaczy to co znaczy, panie zlosliwy filozof. podczas pracy kazdy z elementow
>nie wykazuje specjalnego wzrostu temperatury. w szeregu ktory raczyles uciac
>byly wiatraczki, wiec w tym kontekscie twoje pytanie to tylko przy..nie sie.
>karpio

Ucialem wiaraki, bo chodzilo mi o ZIMNY. Bo czy w komputerze cos sie
grzeje oprocz HDD, CD i procesora? A pytalem sie o procesor, bo chyba
nie masz przyklejanych wiatrakow do HDD, nieprawdaz?
Wiec pytam sie: co u Ciebie jest takiego zimnego, ze u innych sie
grzeje? A moze jednak nie ma nic takiego...

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)