Re: Odp: szlifowanie 8-)

Autor: Jerzy Szymanski (Jerzy_Szymanski_at_gtech.com)
Data: Sat 14 Dec 1996 - 16:35:05 MET

karpio napisal:
>kilkadziesiat gramow pasty silikonowej,
> karpio

Moglbym prosic o wyjasnienie w jaki sposob i dokladnie do czego uzywa sie pasty
silikonowej, jak ona moze zastapic wiatrak, przysnam sie ze jest to dla mnie
nowe zastosowanie.

Mam rowniez pytanie:
        W zasilaczu pudla mam wiatraczek ktory od czasu do czasu dostaje drgawek
i pomaga mu tylko uderzenie w komputer od tylu (nie musi byc silne, wystarczy
lekko). Jest to jednak bardzo klopotliwe szczegolnie jesli druga osoba spi w tym
samym pokoju, poza tym chyba dosc niebezpieczne bo dyski nie lubia byc
potrzasane, czyz nie? Szczeze mowiac juz go kiedys wyjalem i dosc dokladnie
przeczyscilem ale balem sie wiciagac na sile oske z silniczka (byla wtedy sobota
wieczor a w niedziele komputer BARDZO byl mi potrzebny). Jezeli ktoz spotkal sie
z takim problemem poprosilbym o jakies rady, szczerze mowiac i tak kupie sobie
nowy wiatrak ale interesuje mnie czy ten juz da sie spisac tylko na straty.

TIA,
Pozdrawiam
JUREK