Re: Intel vs Cyrix

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Sat 14 Dec 1996 - 11:28:35 MET

13 Dec 1996 16:43:51 GMT, "Krzysztof Mazurek" <hectors2_at_geocities.com>
napisał(a):

>Witam Wszystkich!
>Mam maly problem, zwiazany ze zmiana procesora. Hm, moj P100 nie wyrabia
>sie przy tworzeniu wyspecjalizowanych stron WWW, tak wiec mam oferte
>wymienienia go na Cyrix-a P150. Slyszalm rozne opinie od ludzi handlujacych
>tym sprzetem, ale chetnie dowiedzial bym sie co sadzicie na temat tekiej
>przerobki.
>Czy jest to polacalne? Tak,nie, dlaczego?

O rany! To juz bylo tu wielokrotnie walkowane. Jesli chcesz to moge Ci
podeslac testy publikowane na tej liscie - przezornie zachowalem je
sobie. Ale przypomnij sie prywatnie.

Ogolnie koprocesor Cx chodzi dokladnie dwa razy wolniej niz napisane
(w porownaniu do Intela). Jesli go wykorzystujesz - zostan przy P100.

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)