Windows 95 niszczy mi pliki

Autor: Adam Salamon (asal_at_mimuw.edu.pl)
Data: Thu 05 Dec 1996 - 16:32:07 MET

Mam nastepujacy problem:

Chcialem niedawno odpakowac pewien plik - archiwum RAR-a, ktory mialem
nagrany na twardym dysku. Niestety, wyskoczyl mi blad: CRC checksum error.
Zbadalem sprawe blizej i okazalo sie, ze w wewnatrz tego pliku *.RAR znajduje
sie fragment pewnego pliku tekstowego (prawdopodobnie o dlugosci klastra) -
a dokladnie byl to kawalek programu w Javie. Tak sie wlasnie sklada, ze
ostatnio pisalem male applety pod Windows 95, lecz nie mialem zadnych problemow
z plikami zrodowymi. Skad zatem kawalek takiego pliku w archiwum RAR???

Opisane zjawisko wystapilo u mnie juz trzeci raz z rzedu. Poprzednio padlo mi
inne archiwum RAR-a oraz Turbo Debugger (plik td.exe). Niestety, nie
wpadlem wowczas na pomysl zajrzenia do wnetrza uszkodzonego pliku.

Moze opisze swoja konfiguracje komputera: plyta z procesorem K5 PR 133 (ale
zmienialem ostatnio i plyte i procesor; na starej rowniez uszkodzil mi sie
plik), 2 dyski: 1.2G Caviar, 250M Caviar. Na wiekszym dysku (podzielonym na
partycje) mam Windows 95. Wszystkie uszkodzone pliki znajdowaly sie na
mniejszym.

Czy ktos moze wie, z czego wynika moj problem? Prosze o odpowiedz. Jesli
nikt nie bedzie wiedzial, NIEODWOLALNIE KASUJE WINDOWS 95.

Adam Salamon (asal_at_melkor.mimuw.edu.pl)