Re: karty TVSAT-zmiana adresu !!!

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Thu 12 Dec 1996 - 21:11:24 MET

Thu, 12 Dec 1996 13:01:47 GMT, webmaster_at_venus.wis.pk.edu.pl (Radek
Raciniewski) napisał(a):

>A Ty jestes ich prawnikiem czy co?!

A Ty jestes prawnikiem Alfsatu? Czy moze na uczelni tez masz strone
"handlowa"?

Jak widac moja strona na Geocities nie jest handlowa. Co nie znaczy,
ze nie chcialbym wykorzystywac prywatnej strony do dzialalnosci
zarobkowej.

>Tak przegladam sobie newsy i patrze, ze raczej konkretnych rad nie
>dajesz, tylko sie czepiasz innych. Zupelnie jak paru innych gosci
>tutaj.
>Radetzky

Moze nieuwaznie czytasz. A w ogole Ty jakies rady dajesz? Jakos sobie
nie przypominam...

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)