Re: Na ile bps sie polaczylem?

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Fri 13 Dec 1996 - 00:18:28 MET

Jarek Drewnik <jdrewnik_at_sylaba.poznan.pl> wrote:

>Bardzo glupie pytanko: mam WIN 3.1 i Trumpet 3.0c. Jak mam sie
>dowiedziec, jaka jest wlasciwie moja aktualna szybkosc polaczenia? Pod
>WIN 95 jest taki maly modemik w prawym dolnym rogu ekranu. Jak go
>klikne, to wyswietla sie co trzeba.

Wez ksiazeczke od modemu i poszukaj w spisie komend AT,
jak sie zmienia komunikat CONNECT, tzn. czy wypisuje
'DCE speed' czy 'DTE speed'. Dla wiekszosci modemow
14.4 i 28.8 na kosciach Rockwella komenda ATW1 daje pelny
raport o szybkosci RS-a, modemu i korekcji/kompresji.
Potem dopisz to W1 czy co tam producent Twojego modemu
wymyslil do zmiennej $modeminit w skrypcie MODEM.CMD.
Predkosc polaczenia pokaze Ci po napisie CONNECT przy
dzwonieniu.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl