Re: Poczatki zmierzchu Windows NT

Autor: Mike (mike_s_at_lodz.pdi.net)
Data: Thu 12 Dec 1996 - 23:37:45 MET

Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

>jacy wszyscy???
wszyscy do czasu jak czytalem liste, sorry ze ciebie tam nie bylo :-)
>a od czego sa ksiazki, czasopisma
> (POWAZNE, nie te z kioskow ktore sa prowadzone przez facetow
> z teamgates, nawet jesli sami [ci faceci] o tym nie widza
> [tzn. o tym ze naleza])
"I am all ears: POWAZNE CZASOPISMA ( z powaznymi artykulami na temat
NT - oczywiscie po polsku ...

>nie mowiac o internecie jako zrodle informacji
>a nie kolorowych obrazkow, transparentnych GIFow i wogole disco-polo
>czy koniecznie musialem pracowac na ZX Spectrum
>by wiedziec ze z Crayem XMP nie wytrzymuje porownania??
nie slucham disco - polo

>dawno nie czytalem na pececie rownie glupiej tezy
>(przykro mi ze zabrzmi to odrobine obrazliwie)
>to sa systemy wogole nieporownywalne
>NT to porzadny kawalek systemu a g95 to g... i tyle
nie zrozumiales mnie -Pro. W95 nie jest takie zle - moze dla ciebie to
g95 ale dla ludzi, ktorzy jak slysza o plikach to robia glupie miny
(tzw. laikow) jest to system calkiem sprawny , z duzym helpem i prosta
instalacja - to sa argumenty za .
Kontra . Z mojego ( i Twojego ) punktu widzenia g95 to g.
 HOWK.
Zgadzam sie, dla Ciebie czy dla mnie to smiec.
Ale my to jedynie pewien procent wszystkich uzytkownikow komputerow.
A powiedz mi ( z ciekaowsci pytam) ilu uzytkownikow na te parenascie
milionow sprzedanych kopii to profesjonalisci (dla prypomnienia wg
Ciebie to ci co czytaja POWAZNE czasopisma i w wiekszosci maja dostep
do Inetu) ?????

>a pozatym co to wogole za rozumowanie???
>w95 jako KONIECZNE przedszkole dla NT ?
nic nie mowilem o przedszkolu - jestem wrecz odwrotnego zdania - W95
to koniec pewnej epoki NT - poczatek.
>a jakie jest przedszkole dla Unixa?
>a dla VMS? a dla OS/2?
>a jesli dla innych systemow nie ma przedszkola
>to dlaczego NT go wymaga?
>co ma az tak specjalnego ze bez przedszkola ani rusz?
Co Ty do chol. z tym przedszkolem , przyzwyczailes sie czy co ?!

>co to znaczy "najlepsze servery"?
>Te z najlepsza zawartoscia informacyjna, czy tez te najszybsze,
>czy najrzadziej padajace? pytania mozna mnozyc...
>wiec ... CO TO ZNACZY: "wiele najlepszych serwerow na swiecie
>opartych jest wlasnie na NT" ????
>dla mnie to nie znaczy dokladnie nic.
ok - moj blad uzylem zlego slowa , zreszta trudno tu mowic o
najlepszosci jakichkolwiek systemow
>gdybys znal sie odrobine na architekturze systemow
>operacyjnych to wiedzialbys ze NT nie najlepiej sprawia
>sie w roli servera internetu
wiem o tym
>i nie mozna mu miec tego
>specjalnie za zle, bowiem do zupelnie innych celow
>byl projektowany.
Netware tez nie byl - a jednak
>To ze sie wogole da go stosowac do tego
>celu, nie stoi jednak z powyzszym w zadnej sprzecznosci -
>projektowali go i oprogramowali faceci z firmy, ktora
>o systemach operacyjnych ma niewaskie pojecie
> (w przeciwienstwie do patalachow z M$),
>wiec ich projekt byl wystarczajaco elastyczny.
NT ma specyficzna architekture.
Wielu ludzi widzi jego poczatki wlasnie w Unixie - ( nie katujcie mnie
za to to nie moje slowa)
>na servery dla internetu nadal nie ma nic lepszego niz unixy
zgoda
>co wcale nie wyklucza ze przegraja one i na tym polu z NT,

mam nadzieje ze nie masz racji - ale niestety jest to marzenie scietej
glowy - niedawno bylem w Holandii - tam dyskutujac na temat pewnego
projektu padly slowa :
Oczywiscie system operacyjny to bedzie NT.
Zapytalem wtedy : A dlaczego NT ?
Powiem Ci, ze zadko slucha sie tak agresywnych wykladow .... ale facet
byl przekonujacy ( tu musze zacytowac to co mowil KARPIO i ci faceci
- juz w tej chwili wiele profesjonalnych firm napisalo i pisze
oprogramowanie dla NT - i nie jest ono ani tanie , ani przeznaczone
dla mas ( chociaz i takie jest) i ono wlasnie swietnie wywiazuje sie z
powierzonego mu zadania, NT jako system wielozadaniowy z masa
aplikacji pod windowsy wszelkiego rodzaju naprawde wydaje sie byc
lepszym wyborem niz inne systemy - w koncu jakbym chcial miec cos
naprawde super to bum kupil SGI O2 - i mam wszystko ....

>bo decyzje o wyborze systemu niezbyt czesto zaleza od tych
>ktorzy potem tym systemem beda administrowac, tylko od palantow
>z teamgates.

Poza tym sieci i komputery nie sa ani dla TEAMGATES ani dla Adminow -
sa dla zwyklych uzytkownikow , ktorzy maja do wykonania konkretna
robote - i zadko ktory z nich "pisze, formatuje dyskietki, odtwarza
filmy i tworzy prezentacje jednoczesnie w tym samym momencie"
tak jak to slychac na reklamach.

>Gregorio Kus Grego_at_RMnet.it Grego_at_cyberspace.org
>ROMA, Italy http://www.RMnet.it/~grego Grego_at_FreeNet.hut.fi
>Anonymous Mail Service - http://free.rmnet.it/~grego/AnonMail.html
Italiano !! Burdello BUM BUM !!! - ot taki sobie cytat z filmu ....

Mike
Never underestimate the power of ... PLAYSTATION