Re: TSENG ET6000

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 10 Dec 1996 - 23:13:58 MET

> :)))
> No coz, obawiam sie jednak, ze Landmark ma takie samo podejscie do
> testow jak Ty.

> Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)

a nie obawiasz sie, ze w swoich wypowiedziach posuwasz sie nieco za daleko,
stajac sie zarozumialym i pelnym pogardy dla innych, zupelnie bez powodu?
wybacz, ale nie rozumiem czemu atakujesz Piotrka. sam uzywam ET6k, bo dla
moich zastosowan jest to najlepsza karta (pod pojeciem najlepsza rozumiem:
najszybciej obiektywnie pracuje w programach z ktorych korzystam oraz
stosunkowo tania, tzn. stac mnie na nia bez zazynania sie, poza tym nie
stwarza problemow i jest zgodna ze wszystkim czego potrzebuje). uwazam
jednak, ze w wielu rzeczach matrox jest urzadzeniem o rzad wielkosci lepszym
i tak juz pozostanie. chociaz et6k jest nowszy i ma wiele rzeczy chyba lepiej
rozwiazanych niz opisywana mga to tak naprawde mga jest znacznie silniejsza
konstrukcja. kropka. inny swiat - inne potrzeby, inna cena, rozne
zastosowania, rozny krag odbiorcow. fakt, ze dla mnie et6k jest
najrozsadniejszy nie upowaznia jednak do wypowiadania herezji, co od jakiegos
czasu niestety czynisz, z przykroscia stwierdzam, ze nie tylko w tym watku.

pozdrawiam,
karpio