Re: sync on green

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Thu 12 Dec 1996 - 21:12:06 MET

Thu, 12 Dec 1996 16:29:42 +0100, "Pawel Paroń" <pawelp_at_rodan.pl>
napisał(a):

>Pytalem juz na pl.misc.elektronika, teraz zapytuje tutaj zgromadzonych:
>
>Czy ktos wie, czy da sie podlaczyc monitor od stacji HP Apollo do
>peceta? Monitor ma wejscie RGB, synchronizacja idzie po zielonym. W
>pecetach chyba synchro jest oddzielnie, wiec czy da sie jakos prosto
>zmieszac sygnaly G i sync z karty VGA?
>Mile widziane pomysly mozliwie prostego rozwiazania.

Mam gdzies schemat takiego podlaczenia. Znaleziony na Internecie pod
przeszukaniu Altavista na 'sync on green'. Jesli nie znajdziesz - to
moge poszperac w papierach.

A moze spotkales sie z problemem podlaczenia monitora Sun z wtyczka
13W3 do PC? Monitor wymaga Comp. Sync. a pecet daje osobne H-Sync i
V-Sync. Z- XNOR-owalem oba sygnaly, ale po ekranie lataja teraz ledwo
widoczne smieci.

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)