Re: Dziwne zachowanie DN 1.42

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Wed 11 Dec 1996 - 12:55:00 MET

WITEK_at_gazeta.pl (Witold Stolarski) wrote:

>No to, moj drogi, znajdz Progress'a dla OS/2 (milosnik owego, prawda?), bo
>dla windy jest...

Dwa bledy: Radek nie jest milosnikiem OS/2, a Progress dla polOSy jest
na pewno. Nie mam go co prawda, ale widzialem w cenniku CSBI.

>Poza tym, nie jestem przekonany, czy chcialbym, aby moj
>komputer tracil swoja tzw. moc na grafike, okienka i tego typu rzeczy,
>wtedy, kiedy zalezy mi na szybkosci (a zwykle mi zalezy)...
>[...]
>Nie lubie okienek! Ani w Win, ani w OS!

Ja czesciowo polubilem, co nie przeszkadza mi pracowac z bazami danych
w trybie tekstowym (DOS-owe FoxPro pod OSem).
Oddajmy oknom, co okienkowe, a bazom danych, co szybkie :-)
IMHO polOSa nadaje sie do tego bardzo dobrze. Oczywiscie nie dla
wszystkich, normalne maupoludy nie potrafiace zrozumiec i wykorzystac
wieloprogramowosci pracuja u mnie po prostu pod DOS-em.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl
= Proszę w miarę możliwości o prywatną korespondencję
= z polskimi literami w kodzie ISO-8859-2