NexGen na wyzszym biegu?

Autor: Sebastian Barylski (radios_at_optimus.poznan.pl)
Data: Wed 11 Dec 1996 - 12:30:05 MET

A moze ktos wie, jak podkrecic Nx586 90 MHz (NexGen) na ponad setke?
Wpakowalem sie w niego jak ta sliwka w kompot. Na razie brak mi forsy na
cos szybszego (a wiaze sie to z przejsciem na normalna plyte). Kiedys
slyszalem, ze jakis dzentelmen podkrecil swojego Nx586 ktoryms z jumperow.
NexGen oczywiscie nie opublikowal informacji, ktory jumper jest
zataktowanie odpowiedzialny, a kolesie z AMD splawili mnie argumentem, ze
"takie operacje sa dla niegrzecznych chlopcow".

Sebastian Barylski.

*                         Jedyne,                    *
*        od czego warto sie uzalezniac  *
*                    to zycie i eter.                *
*                       Radio "S"                   *
*                   72,92 i 93 FM                 *
*     www.optimus.poznan.pl/radios/   *