Re: Dziwne zachowanie DN 1.42

Autor: Witold Stolarski (WITEK_at_gazeta.pl)
Data: Wed 11 Dec 1996 - 08:55:42 MET

On 10 Dec 96 at 17:31, radekp_at_geocities.com wrote:
[...ciach...]
> Za trudny? Raczej zbyt balaganiarski i zbyt duzo bledow w edytorze...
Wbrew pozorom, wszystko jest logicznie ze soba powiazane - nie jest
balaganiarski. Ile jest tych bledow? Wskaz kilka... Czy bledem jest na
przyklad mozliwosc dzielenia linii CR/CR+LF/LF? Fakt, ze przeksztalca TAB
na spacje? Czasem blad, czasem nie - przydala by sie mozliwosc wyboru...

> Czyzby przegrany facet? :)))
No to, moj drogi, znajdz Progress'a dla OS/2 (milosnik owego, prawda?), bo
dla windy jest... Poza tym, nie jestem przekonany, czy chcialbym, aby moj
komputer tracil swoja tzw. moc na grafike, okienka i tego typu rzeczy,
wtedy, kiedy zalezy mi na szybkosci (a zwykle mi zalezy)... A wszystko
przez trend do uzytkowania komputerow, przez ludzi, ktorzy mysla, ze
komputer jest w monitorze lub w klawiaturze.
W chwili obecnej pracuje nad stworzeniem alikacji do wprowadzania danych
do bazy - bedzie zrealizowana w trybie tekstowym, dzieki czemu bedzie
mogla pracowac szybciej, na slabszych komputerach... Byc moze wyciaganie
danych bedzie musialo byc w trybie graficznym, aby przecietny l/os' (z
peelami łoś) z ulicy, byl w stanie w niej popracowac, ale trudno...

Nie lubie okienek! Ani w Win, ani w OS!

> Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)

Witold Stolarski, Database System Administrator & Programmer
e-mail: witek_at_gazeta.pl
voice : (work) (48) (22) + 26-99-30 or 26-90-81/2/3/4(+3637)
        (home) (48) (488) + 732-88
"Murphy was an optymist" - O'Toole commentary on Murphy's laws