Re: HX i klopoty

Autor: Cezary Porycki (cezar_at_rubikon.net.pl)
Data: Tue 10 Dec 1996 - 22:49:16 MET

Pracuje na dwuprocesorowej plycie TYAN S1562D na P150 (chipset 430HX) 1MB
cache i 32MB RAM, mam duzo urzadzen t.j. karte muzyczna "jakastam
SoundBlaseter Pro", NCR SCSI 815, VideoBlaster 100, FaxModem Zoltrixa, ze
nie wspomne o nieslawnej karcie grafiki Tseng ET 6000.
Wszystko dziala, nawet czasem bez zarzutu.

Powodzenia
Cezary D. Porycki
<cezar_at_rubikon.net.pl>