Q: W3.1 i ukryte pliki

Autor: Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 10 Dec 1996 - 22:55:37 MET

Witam i pytam

Czy ktos zna jakis magiczny sposob na zmuszenie windy (3.1x) do tego,
aby pokazywala ukryte pliki (no, te z atrybutem 'hidden' ;-)).
Problem, w tym, ze nie chodzi o to, aby widzial je filemon, lecz aby
mozna bylo do jakiejs aplikacji wczytac taki zbiorek (palant jakowys
wypalil CD-ik i czesc plikow potrzebna glownemu programikowi CD-ka
jest wlasnie 'hidden').
Na dzis jestem po lekturze ini-advisora Nortona oraz po readme-kach
system.ini oraz win.ini. No i nie wiem :(

PS do walczacych o linuxa: linux bedzie, spoko, ale jeszcze nie dzis

TIA/DZG & pozdrowienia,

--
Michal Tyrala
kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl