Re: Odp: Odp: Komputer do Autocada

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Tue 10 Dec 1996 - 23:12:25 MET

Janusz Radzienczak napisal (-a) :

> W zaprzyjaznionej firnie pracuje kupiony rok temu Compaq z
> trzema iP-133. Do niedawna chodzil na jednym procesorze i
> NW 3.12, teraz po zmianie systemu na NW 4.11 wyjeto z
> szuflady i dolozono mu dwa pozostale procki. Po jednym dniu
> pracy zaczal sie zatykac. Przestawaly dzialac karty
> sieciowe, nie znam szczegolow, ale cos tam sie sypalo. Po
> zdownowaniu znowu przez kilkanascie godzin chodzil dobrze i
> sytuacja sie powtarzala. Po wyjeciu dwoch procesorow
> wszystko wrocilo do normy, dziala wolniej, ale dziala.
> Czy ta sytuacja mogla byc spowadowana "niedorobionymi"
> [...]
Nie znam sie niestety na komputerach Compaqa ale zeby uzywac wiecej niz
dwoch Pentium trzeba wymyslec i zrobic calkiem nowy chipset (te ktore
oferuje Intel wykozystuja wewnetrzny APIC procesora a ten pozwala tylko na
obsluge dwoch procesorow) wiec sprawa nie jest wcale taka prosta. Niestety
nie mialem jeszcze okazji "pobawic" sie NW 4.11 wiec nie wiem czy nie trzeba
tam czegos specjalnie konfigurowac. W miare mozliwosci wszystkie procesory
powinny byc z tej samej partii (ten sam stepping) a do tego zeby stwierdzic
czy sa OK musisz mi podac jego kod (wyglada on np. tak; SX960 lub SY014
itd.). Jak mi go podasz to Ci powiem co to za procek.

Piotrek