Re: Q: W3.1 i ukryte pliki

Autor: Slawomir Mateuszczyk łż (SLAW_at_gazeta.pl)
Data: Wed 11 Dec 1996 - 09:51:15 MET

> Czy ktos zna jakis magiczny sposob na zmuszenie windy (3.1x) do tego,
> aby pokazywala ukryte pliki (no, te z atrybutem 'hidden' ;-)).
> Problem, w tym, ze nie chodzi o to, aby widzial je filemon, lecz aby
> mozna bylo do jakiejs aplikacji wczytac taki zbiorek (palant jakowys
> wypalil CD-ik i czesc plikow potrzebna glownemu programikowi CD-ka
> jest wlasnie 'hidden').

Chwila czy chcesz powiedziec, ze na CD-ku masz pliki 'hidden' ???
Mnie sie nie udalo takich nagrac - zawsze zdejmowal wszelkie atrybuty
i zostawial tylko read-only. Moze wiec tych plikow wcale nie ma na CD ?

 Slawomir Mateuszczyk            E-mail: S.Mateuszczyk_at_gazeta.pl
 Network Administrator           http://www.riviera.pw.edu.pl/~smateusz
 Maile z polskimi literami zakodowanymi w MIME/ISO-8859-2 mile widziane.