Re: Inet dla netszkapy czy netszkapa dla inetu [ bylo: Czy moja wersja Win95 ma FAT32?]

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 11 Dec 1996 - 15:27:25 MET

Radoslaw Poplawski <radekp_at_geocities.com> wrote:
: 10 Dec 1996 18:00:38 +0100, Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) napisał(a):
: >Uzywasz PC do Inetu po to aby uzywac programow Agent i Netscape?
: >Czy tez moze raczej uzywasz inetu do (naprzyklad) pozyskiwania
: >informacji za pomoca poczty elektronicznej i www?
: >Jezeli to pierwsze to rzeczywiscie - agenta dla OS/2 nie ma,

: Czyli pierwszy powod, zeby jednak uzywac windy miast osa. Agent to
: gros mojego czasu spedzonego w inecie.

Oj Radku. Chcesz uzywac Agenta, czy chcesz czytac/wysylac newsy?
Moze po prostu pod OS/2 sa znacnie lepsze programy do tego, niz Agent?

J.