Re: Poczatki zmierzchu Windows NT

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 10 Dec 1996 - 14:35:45 MET

Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote:

>: Compaq, Hewlett-Packard, IBM i Digital Equipment prawdopodobnie nie beda
>: oferowac wlasnego sprzetu komputerowego z procesorami Intela w powiazaniu
>: z sieciowym systemem operacyjnym Windows NT.
>: koniec cytatu.
>: Wnioski pozostawiam zwolennikom windowsa nt, i microsoftu wogole :))))

>Bledne wnioski. To mi bardziej wyglada na bojkot Intela czy tez Pentium.

jakie bledne wnioski ? przeciez wolami pisze ze je "... pozostawiam zwolenn..."
:)))))))

Compaq i bojkot procesorow intela. nie widzisz w tym sprzecznosci ?
Powiedz mi jakie sa modele komputerow compaq z procesorami nieintelowskimi :)))

>Ale Compaq? To chyba zarty. Co on ma robic?

no wlasnie :)))))) ja poczekam na kolejne doniesienia.

>W dodatku polecam lekture publikacji MS - MS SQL Server bije kolejne rekordy
>... najczesciej na wieloprocesorowych plytach Pentium.

Jeszcze nie slyszalem, zeby jakas firma pisala zle o sobie.
zas z tymi rekordami MS SQL ..... daruj sobie. laboratorium to nie
sa zywe dane.

>Ciekaw jestem tylko, co w obliczu takiej deklaracji zamierza sprzedawac HP
>na modele Vectra i NetServer.

Zgadnij :))) wnioski pozostawilem tobie :) Ja sobie pozwolilem
wylacznie na lekkie sugestie, i to miedzy wierszami :)))))

>Naprawde - duzo czasu uplynie zanim pociag do NT upadnie. Niestety.
>
>Jaroslaw Lis

A ten pociag wogole ruszyl ?