Re: Poczatki zmierzchu Windows NT

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 10 Dec 1996 - 14:25:48 MET

In pl.comp.os.winnt Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:
: Bojkot Windows NT
: cytuje:

: Compaq, Hewlett-Packard, IBM i Digital Equipment prawdopodobnie nie beda
: oferowac wlasnego sprzetu komputerowego z procesorami Intela w powiazaniu
: z sieciowym systemem operacyjnym Windows NT.
: koniec cytatu.
: Wnioski pozostawiam zwolennikom windowsa nt, i microsoftu wogole :))))

Bledne wnioski. To mi bardziej wyglada na bojkot Intela czy tez Pentium.
A w ogole chyba bajki, czy tez pobozne zyczenia "anty-MS koalicji".
DEC od dawna sprzedaje NT na Alfe. HP wlasnie usiluje pojsc w slady DEC'a
i polaczyc w jakis sposob NT ze swoimi workstation, dotychczas unix.
Najchetniej w postaci dokladki do hp-ux, ale czy MS na to pozwoli?
IBM czeka w kolejce ze swoimi PowerPC.

Ale Compaq? To chyba zarty. Co on ma robic?
W dodatku polecam lekture publikacji MS - MS SQL Server bije kolejne rekordy
... najczesciej na wieloprocesorowych plytach Pentium.

Ciekaw jestem tylko, co w obliczu takiej deklaracji zamierza sprzedawac HP
na modele Vectra i NetServer.

Naprawde - duzo czasu uplynie zanim pociag do NT upadnie. Niestety.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |